e-
teacher
ENG
รายชื่ออาจารย์
โครงสร้างคณะ
BA
รายชื่ออาจารย์
โครงสร้างคณะ
IT
รายชื่ออาจารย์
โครงสร้างคณะ
GC
DT
รายชื่ออาจารย์
โครงสร้างคณะ
TNIC
รายชื่ออาจารย์
โครงสร้างคณะ
TNI
ข้อมูลคณาจารย์
อ.ดร.ธันยพร กณิกนันต์
Tanyaporn Kanignant,Ph.D
คณะเทคโนโลยีสารสนเทศ | วท.บ. เทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ (BI)
ประธานหลักสูตร หลักสูตร วท.บ. สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจดิจิทัล (BI)
-
ประวัติและผลงาน
Education And Work
การศึกษา
Education
Ph.D. Program in Logistics and Supply Chain Management, Chulalongkorn University, Thailand, 2021
MBA (High Honors) ,Assumption University, Thailand , 2014
Associate Certificate in Accounting (High Honors), Washtenaw Community College, USA, 2008
B.Sc. in Computer Methematics, Thammasat University, Thailand, 1997 :
link
งานวิจัยที่สนใจ
Research
Logistics
Marketing Research
Strategic Management
Supply Chain Management
ผลงานทางวิชาการ
Publication Lists
Kanignant, Tanyaporn & Sutiwartnarueput, Kamonchanok & Pornchaiwiseskul, Pongsa. (2022). Significant Attributes from Multiple Regression and Marginal Effects on Multinomial Logit Model for Chemical Servitization. Journal of Applied Science (JASCI), Vol.21 No.1 (2022).
Cheacharoen, Pawared & Rattanakewmanee, Monsicha & Kanignant, Tanyaporn & Nonsiri, Sarayut. (2020). The Development of reduce wasted for Thai-Nichi Institute of Technology. The 6th Thai-Nichi Institute of Technology Academic Conference (TNIAC2020).
บัณฑิต จำปาราช, ธันยพร กณิกนันต์, กานดา ทิวัฑฒานนท์. (2019). The Development of Internship Student System for Company. The 5th Thai-Nichi Institute of Technology Academic Conference (TNIAC2019).
Kanignant, Tanyaporn & Sutiwartnarueput, Kamonchanok & Pornchaiwiseskul, Pongsa. (2018). Servitization framework for product transition in chemical distribution. 323-328. 10.1109/ICBIR.2018.8391215.
ศรัณย์รักษ์ จันทร์ประดับ, ธันยพร กณิกนันต์, ปรเมษฐ์ ธันวานนท์, และอานนท์ แปลงประสพโชค. (2018). Analysis Of Government Projects For The National Strategy And Country Reform Plan. ISAI-NLP2018.
Kaniganat, Tanyaporn & Chaipoopirutana, Sirion. (2014). A Study of Factors Influencing Customer Satisfaction: An Implementation on Thai Postal Service,Bangkok Area. International Center of Economics, Humanities & Management.Proceedings of International Conference on Business, Law and Corporate Social Responsibility (ICBLCSR'14, Thailand). International Center of Economics, Humanities & Management: 60-64.
ติดต่อคณาจารย์
Contact US
เบอร์โทรติดต่อ : 02-763-2600 ต่อ 2729
อีเมล์ : tanyaporn@tni.ac.th
ห้องทำงาน : ชั้น 6 อาคาร A คณะเทคโนโลยีสารสนเทศ
การคุ้มครองข้อมูลส่วนบุคคล
© 2018
Information and Communication center
. All Right Reserved